Sort by
Sort by

隆重登場 雀巢®鷹嘜™奶條

NE-20010 Nestle_website_Eagle_ice_cream_1440x1440 v3-01

隆重登場 雀巢®鷹嘜™奶條
濃郁煉奶的經典甜味 回味青澀歲月的簡單快樂

相信雀巢®鷹嘜®煉奶對好多香港人都唔會陌生,原來超過一百三十多年「港齡」的鷹嘜®煉奶更係香港第一個註冊商標嘅品牌呢! 除左奶醬多、點饅頭食,細個嗰陣有無試過用煉奶沖水飲 ? 奶味濃郁到好似飲緊牛奶咁香濃滋味 …簡簡單單巳經好快樂! 無論時代點變,呢種甜味總係令人念念不忘,伴隨幾代港人成長。今個3月,雀巢®鷹嘜®煉奶突破一貫形式,帶來全新 雀巢®鷹嘜™奶條! 將滿滿的香滑煉奶打造成冰涼的奶條,風味依舊,口感創新!

奶味香濃的鷹嘜™奶條由源自優質牛奶提煉嘅 鷹嘜®煉奶製成,不但保留了鷹嘜®煉奶的原有「味」力,每口充滿著濃濃的煉奶香之餘加上幼滑奶條,帶來冰涼透心的綿滑驚喜,簡簡單單,滋味到底。雀巢®鷹嘜™奶條 單支裝及家庭裝同步上市,一人一支,延續熟悉的味道,仿如走進時光迴廊,尋找記憶中青澀歲月裏的簡單快樂滋味。